Pages

Thursday 20 October 2011

Tersasar dari hala tuju percutian sebentar..

Minggu nie agak tersasar dari niat dan hala tuju percutian sebentar.. mungkin kerna momentum percutian hilang tiba-tiba.. ataupun diri terlalu selesa dengan keputusan yang ada buat masa ini... Ataupun kehilangan rakan taulan yang sebelum ini begitu tegar dengan percutian mereka membuatkan aku alpha dan tidak diingatkan kembali kenapa berada di sini.. InsyaAllah, jika tiada sebarang halangan, minggu depan mereka kembali dan percutian ini akan diteruskan bagaikan pecutan neutrino membelah angkasaraya...

Pape pown, semalam mendapat sedikit suntikan semangat dari penyelia tersayang.. 

Paul:    Zamir.. awak dah perlu fikirkan persidangan mana yang awak nak pergi.. Puerto Rico ataupun Boston.. saya tak galakkan Sepanyol.. 

Aku:    Tapi Paul, keputusan takde yang konklusif lagi dan bukan kita nak tunggu ianya sempurna baru disampaikan ke.. 

Paul:    Takpe Zamir, kali ini ianya tidak perlu konklusif.. ape yang awak ade dah ckup untuk disampaikan... 

Aku:    Kalau macam tu Paul, boleh saya pergi keduanya sekali? 

Paul:    Takde masalah, sebab duit perjalanan memang cukup dan saya nak awak ke Hasselt seperti tahun nie.. Cuma awak perlu bersedia lebih awal sebab Boston dan Puerto Rico perlu kan US Visa..

Aku:    Baik, saya akan fikirkannya..

Kesimpulannya kerna keje keras sebelum balik Malaysia.. Terus bangun awal hari nie.. hehehe

No comments: