Pages

Friday 28 October 2011

Ilmu yang bermanfaat.. Sebarkanlah...

Thanks Amrul for teaching me all those stuff.. Teringat lagi pertama kali aku sampai ke bumi Bristol nie.. Dirimu menyerahkan tiket bus padaku, dan membeli tiket untuk dirimu.. Masihkah kau ingat?? Dan bila tibanya di pusat bandar.. kita bersama-sama ke tempat penginapan ku.. kau uruskan semuanya.. Masihkah kau ingat akan semua itu.. Dirimu juga mengajarku perkara-perkara asas dalam melengkapkan dan mempersiapkan diri ini demi menghadapi cuaca dan keadaan di Bristol.. Kita menghabiskan dalm £88.39 pada hari yang sama untuk membeli keperluanku.. dah la hari tu merupakan antara hari pertama hujan mula membasahi bumi Bristol.. dengan tanpa keluhan.. dirimu membantu aku mengangkut barang-barang tersebut.. dan buat kali pertama kunci rumahku tidak berfungsi.. Kita kebasahan untuk seketika.. dan terus untuk pusingan kedua kerna wujud barang lain yang tidak terbeli untuk kali pertama.. Masihkah dirimu ingat semua ini.. Ingat lagi tak ko gelakkan kan aku pasal duvet cover dan butang kat duvet cover tu.. Thanks for teaching me all those..

Esok nyer kita terus membeli barang-barang grocery.. Naek bus 24 hantar barang balik rumah.. naek pulak bus no 25.. then hntar barang balik rumah.. Then argue pasal IKEA tu jauh.. tak leh jalan kaki dari Easton.. padahal lintas jalan jer.. haha.. Then siap pegi ke ASDA plak tu.. within 2 days dah cover banyak tempat..

Ko sacrifice Perjumpaan Musim Bunga untuk semua tu.. thanks for being there.. Teaching me all those meaningful things in my life.. Help me starting fresh..

InsyaAllah  semua ilmu tu bermanfaat untuk aku.. dan akan aku terus sebarkan pada yang lain.. semoga ianya kekal bermanfaat selamanya..

Masihkah dikau ingat semua ini.. Thank you very much for all of it.. Really appreciate it.. mungkin dah terlambat untuk katakan terima kasih.. but it is there and always there..

No comments: