Pages

Thursday 11 October 2012

This is the best way..

Aku tau kalau aku cerita panjang lebar pasal rangka perjalanan yang bermain dalam minda ni.. Tak dinafikan salah satu yang akan terungkap, aku ni pentingkan diri sendiri.. Cuma aku rasakan ni cara yang terbaik.. Dan kalau aku bakal terlukakan hati sesiapa aku mintak maaf sangat-sangat.. Buat masa ini.. Lebih baik terluka sekarang, sewaktu tak banyak benda kita berkongsi bersama kalau nak dibandingkan di masa hadapan.. Yang pasti lukanya lebih parah..

Please don't ask me why.. where.. when.. what and how.. It will be easier that way.. It will be safer that way.. and hopefully it will be less painful.. I'm sorry I'm not the best friend you had.. I'm not the good friend that you wanted me to be.. I am who I am.. 

It is safer this way.. The path less travel by.. The path that not many choose.. The untouchable path.. It is the best way for me..

No comments: