Pages

Thursday 25 October 2012

Perginya dirinya..

Aku paling suka catch phrase ni.. tapi taktau origin dia dari mana..

"People who loved you is not the one that see you everyday but the ones that looking for you everyday"

Dan bila pulangnya salah sorang kawan aku ni.. Tak dinafikan la.. Hidup aku makin kosong.. Dah takde dah orang aku nak call pagi-pagi.. Nak kaco pukul 12 tengah hari.. Or even nak call time balik rumah malam-malam.. Nope.. By gone be by gone.. I hoped the friendship that we build will last forever.. I'm going to treasure it sooo much because it being build up by sweats and tears.. Lots of tears.. No matter how far you go.. How big you grow.. I'll be there looking for you.. and giving my support as much as I can..

Now when my day pass by.. I know it will be different.. because the person that I care and I loved.. The one that care for me.. will never be there.. I'll cherish all of our moment together because it is our moment and no one could ever re-create it.. never ever..

Aku doakan semoga dirimu terus berjaya dan membina keluarga yang bahagia di sana.. Semoga sihat sentiasa dan terus menggengam nilai-nilai murni dalam dirimu dengan rapi.. Semoga dirimu menjadi seorang isteri, ibu, anak, pensyarah, penyelidik yang istiqamah dan zuhud dalam setiap perlakuanmu..

Disclaimer: loved dalam frasa di atas bukan membawa maksud cinta tapi hanyalah perasaan sayang dari seorang kawan kepada kawan yang lain..

3 comments:

cik rye said...

hahaha.. nanti aku suruh acad call ko plak.. :p

FaFa said...

Salam Aidil adha zamir. Semoga setiap pengorbanan dan mujahadah yang kita lakukan diangkat sebagai saham pahala oleh Allah di akhirat kelak. Aamiinn.

Dont be sad. Allah is always with you. Senyummm sentiasa. ^__^

Zamir said...

Raihan: hahaha.. xleh, sebab bila acad nak call aku je, tetibe ade incoming call dari ko.. hahaha..

Tiha: Salam Aidil Adha too.. InsyaAllah semoga kita akan terus istiqamah dalam melayari bahtera ilmu di persada dunia ini..

You too Tiha.. teruskan senyum dan be strong too..