Pages

Wednesday 28 March 2012

Takde drama pown kali ni...

Post semalam memang merepek bila aku baca balik.. haha.. tapi malas ar nak delete.. Blog aku, suka hati aku la kan.. Cuma yang aku peliknyer.. Asal la tetibe trafik blog nie naik balik.. Padahal bukan ada drama, cercaan, pergaduhan, fitnah dan tuduh menuduh berlaku.. Ala macam dulu la, bila aku luahkan perasaan... amek ko, sebut pasal MCB sikit jer.. or sebut pasal amanah sikit jer.. Pang.. Sume orang yang tak terasa pown nak jadi terasa... So kali ni aku musykil..

Cuma yang trafik dari Czech tu.. hahaha.. Ni nasihat dia ar.. Pegi sana buat keje ar.. Pi baca blog kt sana wat pe.. Bayar memahal tapi keje tak jalan baik duduk kt Bristol jer... (Pang... kene sebijik.. Jangan marah ek.. nanti kene jual)... Bawak balik sourvenir banyak2...

Itu baru satu.. yang tu memang stalker berjaya.. haha.. cuma yang len nie.. Musykil aku datang dari mane... Nak kata blog ni informatif tak la sangat.. Blog Akak Raihan Musa (Akak kan..) lagi bermakna kowt.. Blog nie dari luahan perasaan kepada peringatan pada diri sendiri dan rujukan untuk diri sendiri jer.. Semua just sebagai refleksi diri sepanjang percutian ni.. Pown leh orang minat.. Pelik gak.. hahaha.. Kalo setakat member biasa tu standard ar kan.. Sejak dua tiga menjak dah tutup sume social network kt alam maya tu.. Tambah tolak darab bahagi, nie je la diorg leh tau aku hidup lagi ke tak.. ada problem ke tak.. Nak hantar laporan kemas kini kepada pihak berwajib kt Malaysia sekali kan.. (Aku tau korang wat macam tu.. tak yah nak sorok-sorok lagi)... Tapi bagus la korang wat macam tu.. At least diorg tahu aku ok kt sini and not doing something stupid or try to repeat something stupid macam kt UTM dulu kan...

Tengoklah bila mood menulis aku dah datang nnt, keluar la post yang better kowt.. sekarang nie takde idea.. mungkin sebab dah lama tak baca benda berilmiah sikit.. Kalo ada masa aku akan kupas 40 wisdom expression.. bila ada masa la (Padahal banyak je masa sebenarnyer..) Alamak kalo tiha baca kene serbu la lepas nie.. Orthorombic struktur dia mane aku letak dah.. hehehe.. Maaf Tiha.. Skang gak aku cari...

2 comments:

Anonymous said...

eeeeeeeeeeeeee sakitnyeee ati aku ngan post ni!!!! :D

Zamir said...

haha... jangan marah.. nnt kene jual..

Sapa makan cili dia terasa pedasnyer.. heheh