Pages

Wednesday 28 March 2012

Jewel of my life lies beneath your existence..

Aku tak pasti sama ada this post will have any relation of the title.. Ttbe tak boleh tido malam ni la plak.. Especially lepas tengok sumthing really twisted and dark.. aku ingatkan black swan dah cukup dark and twisted.. Ada plak benda lain lagi dark and twisted.. Aduhai.. apalah nak jadi kan.. But this time the dark and twisted stuff for a greater good.. Kalau borak balik dengan Amrul, timbul la balik konsep matlamat menghalalkan cara.. Cuma how good is good and what is the basis set of good.. Dah ingat la plak soalan interview pagi tadi pasal basis set...

Anyway.. bila last aku tido lepas pukul 12 pown tak tau la... rasanya time nak siapkan poster and a week before that bila aku realise yang I curshed my own work.. Which is history now... No more about crushing.. Now lebih kepada ending it with style (Doing it my very best.. Obviously)... So berbalik pada kejadian twisted hari nie.. Dah lama kowt tak rasa perasaan macam nie.. Mungkin betul jugak when certain people told me last time.. Nothing good will happen to you after 12 zamir.. Ala-ala macam citer cinderella la plak.. Abaikan-abaikan aku dah makin merepek... Nak kata sugar rush tak plak.. Kuar teman member minum jauh sekali.. 

But what is obvious.. you are jewel of my life.. yup all of you guys.. Bila dilihat balik segala usaha yang aku lakukan selama ini.. dan lebih jelas dengan percutian kali ini... Secara terang-terangan it shows.. Yes.. indeed.. Your existence will be the jewel of my life.. Dan tidak akan sesekali aku mampu membina sebuah gunung mahupun mahligai kayangan hanya berbekalkan kudrat yang ada pada diri ni.. Your existence play a supreme role for the completion of my current and future work.. Macam sistem yang aku bina sekarang.. It is not for me.. Dan hakikatnya bukan milikku sejak dari dulu lagi.. Semua usaha ini adalah hadiah untuk generasi akan datang.. Untuk menyambung kesinambungan yang telah diasaskan oleh diriku...

Dan semua ini hanyalah sumbangan yang mampu aku berikan dan yang mampu aku hadiahkan pada golongan selepasku.. Semoga ianya membantu mereka dalam melaksanakan impian dan cita-cita mereka.. My mere achievement is nothing. It is just emptiness if compared with what your going to achieve in the future.. My existence will be reduced to dust and insignificant to be remembered if compared to the world that will be lead by you and all of you..

Dan dengan semua tu maka datanglah very dark and twisted idea.. hahaha.. aku dah makin merepek and the idea get more twisted and darker than before... It seem viable to be implement.. But will this less travel road will be my road.. again... or should I just follow a normal default path that a healthy man will always do...

Yup dah makin merepek dan aku terus merepek.. So stop kat sini.. stop...

Owh ya, pakcik Paul ajak pegi conference kat Warwick tapi macam tak dapat join sebab ada budak UTM nak datang for GOP 10 to 12 july dan Hafidz nak konvo.. Yes babe.. Hafidz nak konvo dah... 11 july... wajib aku turun kowt.. Rindu ar sama itu orang.. Orang kedua aku cakap lepas jumpe Shahul kt jasin dulu dan of course someone that I can talk with and share almost everything (even the darkest secret.. yeke... hahaha.. no komen).. So memang wajib ar turun jumpe dia.. give him a big hug and a huge congratulations (tapi kalau aku cakap lebih-lebih dia mintak hadiah, parah jugak tu..) So sorry pakcik Paul, tak dapat join kali ni.. maybe next time...

Btw, ape lagi aku nak merepek.. alang-alang dah jadi hyper tetibe nie.. Owh hadiah besday aky dah sampai.. (beli untuk diri sendiri jer.. harapkan orang lain beli.. memang takkan dapat ar)... Buat masa sekarang nie susah sikit ar nak makan hasil tangan orang lain.. Sume macam makin sibuk or belum ada yang terbuka hati macam dulu-dulu.. Takpe zamir doa banyak-banyak.. semoga lepas nie makin ramai terbuka hati nak bagi ko makan hasil diorg.. hahaha.. Yang penting jangan sesekali simpan hasil tangan ko.. Ingat 1/3 jer hak milik ko.. 2/3 lain hak milik orang lain termasuk la fakir miskin dan anak-anak yatim and believe it or not orang sekitar ko (abes la, lepas nie ade je budak-budak kt UTM nnt start claim kan)

Okay nak merepek benda lain plak la.. hadiah untuk 2nd year assessment pown dah on the way.. campur sekali dengan hadiah genap dua tahun dok sini.. Suka hati aku je kan nak create macam-macam hadiah untuk diri sendiri.. Nak wat macam mana.. dah orang tak nak bagi hadiah.. kan amrul kan.. ko sorg jer yang bagi hadiah kat aku.. sob.. sob.. sob.. orang len sume tak nak bagi hadiah (Waaaaa....) Padahal aku yang tak amek kisah nak bagi dulu.. So cnfirm ar diorang takkan bagi kat aku.. hehehe.. So looking forward for the hadiah la...

Reward tetap kene ada kan.. and yet hadiah tu pown will look upon as asset.. So patotnya ok la kowt.. (Saja nak sedapkan hati sendiri)... Dah-dah.. cukup-cukup.. Pi tido.. esok nak ngadap pakcik Paul dan sediakan result untuk meeting dengan pakcik Neil.. and meet my precious.. my precious.. dah 4 hari abaikan dia kesejukan.. tak jenguk pun.. sian dia.. ditinggalkan tanpa kasih sayang yang secukupnya.. XD...

No comments: