Pages

Thursday 29 September 2011

Kehadiranmu cukup buatku...

Sejak kebelakangan ini, aku tak pasti mengapa. tetapi seolah-olah aku telah mendapat rentak lamaku kembali... kerja ku makin terurus dan banyak perkara lain yang aku sudah mulakan... Agak banyak sebenarnya.. adakah kerna aku tahu dirimu sihat dan dirimu dalam keadaan baik belaka.. Ataupun kerna hatiku lega melihat dirimu sekarang bahagia dan membuatkan aku tenang melihat perkembangan mu di sana.. Mungkin inilah jawapan yang aku cari selama ini.. ketenangan yang aku inginkan selama ini.. Just a closure I guess.. Hanya perlu tahu dirimu sihat di sana.. dirimu bahagia dan dikasihi.. dirimu gembira dan tiada lagi penderitaan.. maka.. dengan itu aku tahu bahawa dirimu selesa walaupun aku telah tiada.. walaupun aku telah pergi jauh meninggalkan mu.. Semuanya berfungsi dengan baik.. tiada permasalahan yang timbul.. maka hatiku makin lega.. kerna mengetahui semuanya menjadi lebih baik setelah aku pergi.. 

Dengan itu, bolehlah aku pergi dengan tenang meneruskan ape yang aku perjuangkan dan impikan selama ini.. kerna dirimu mampu berdiri tanpa daku disisi lagi... kerna dirimu telah dewasa..

4 comments:

missdreamer said...

owh jgn risau, CCVD akan dijaga dengan baek...hehe

Zamir said...

eh2... ttbe jer tiha nie.. walaupun lari sket dari topik but.. thanks for the tought.. hehe.. and thanks for taking care the CCVD all this while.. Really2 appreciate it..

missdreamer said...

i think that was my responsibility for looking after that valuable machine...hehe...dun worry...just pray for my safety while using ccvd... :)

Zamir said...

Sure.. All of you is always in my prayer and in my thought.. Including the CCVD.. and when I hand it over to you.. That instant, I knew it is in the right hand.. The hand that full with hugs and loves... XD