Pages

Wednesday 14 September 2011

Pilihan terbaru...

Lega sungguh hari nie lepas jumpa En Paul.. bukan Paul Frank tapi Paul kesayanganku... Pagi tadi niat dihati nak bagitau dia teori yang aku rasakan bernas.. mengenai kestabilan solid source aku dalam inert air flow bagi mengurangkan probability vaporisation process.. Tapi akhirnya dia memberi kelulusan yang lebih  menggembirakan...
"Zamir, I think we have other option.. We can used ammonia"

What??? Dah hampir setahun aku dah cakap kt dia yang ak nak try ammonia tapi sebelum nie dia macam reluctant dan tak berapa gemar.. So, lepas tu ak pendamkan je la niat aku nak guna ammonia.. Then, tup tup dia nak guna.. Alhamdulillah.. tak tahu datang dari mana Ilham dia tu.. tapi once dia bersetuju.. ak makin happy r.. sebab alatan sume dah ade sebenarnyer.. so tunggu green light dari dia jer.. So.. dengan happy nyer parameter aku bertambah.. Semoga aku makin hampir dengan harapan yang aku sandarkan.. 

Alhamdulillah syukur pada Illahi..

3 comments:

FaFa said...

tahniah!

Zamir said...

Mekaceh.. Moga pilihan ini akan membawa kepada kejayaan yang lebih agung dan lebih terulung.. Amin...

FaFa said...

aamiin2 ya rabbal 'alamin.