Pages

Saturday 10 September 2011

Kahwin.. Masa dan Ketika..

Aik.. tetibe keluar post nie.. dah terpanggil kah... ataupun dah sampai seru.. maybe nature's calling... Haha.. taklah.. mane ade.. tak sampai lagi semua tu.. Just petang tadi pegi open house.. and ade la diorg bincang pasal kawin... dah lame pulak tak dengar isu kawin nie.. maybe sebab kawan dengan sume orang yang dah kawin so tak perasaan plak diri nie tak kawin lagi.. Masa dan ketika tak sampai lagi rasanya.. jodoh pown tak ketemuan lagi.. Siapa la agaknya yang dapat bertahan dengan karenah diri ini dan juga menerima semua kekurangan yang terhinggap lama di bahu aku nie...

Lepas tu baca plak blog kawan aku nie, haih, boleh plak post dia pown pasal kawin.. haha.. (ye aku cakap pasal ko.. jangan pura-pura tak tau).. dah la direct shoot date kawin kawan-kawan kat aku... Macam tau je respond aku bile baca date ialah What? biar btol.. jangan wat lawak plak... You really2 understand me babe... haha.. By the way aku tak boleh komen dekat blog ko.. so aku nak shoot balik.. Fazie mane nie.. jangan kata Fazliana... N dayah nak kawin dah.. biar btol.. waaa.. cepat nyer korg dh settle down. n ade family.. ade baby.. waaa... sweetnyer.. aku nak jugak.. perasaan macam tu.. nak cube rasa.. tapi tak berani amek risiko kowt.. banyak sangat risiko yang tengah diperjudikan skang nie.. so tak nak plak perjudikan hidup anak dara orang.. sebab bak kata orang dulu-dulu.. kalo kite wat macam-macam kat anak dara org.. nanti kene balik kat anak dara kita...

Aku nak sangat tengok diorg kawin... ko post banyak-banyak tau gambar diorg.. n kalo azmel n bibit kawin.. nak tengok gak.. sweet nyer sume orang... seriously sweet.. Why can't I be brave enough to open my heart.. Why???? Nak kate tak ramai peminat.. ade jer (ade ek? kalo ade angkat tangan dan tinggalkan komen kay).. 

Nie kalo kawan sekolah rendah dah start kawen.. kawan uni or even mrsm or VI cnfirm dah start merancang gak.. Sume orang dah masuk fasa family... Congratz tu you guys..

Di kesempatan ini, saya.. Muhammad Zamir Othman memohon ampun dan maaf kerna tidak mengetahui atau menghadiri majlis Perkahwinan/Pertunangan/Persandingan/Pernikahan korg sume (tu pown kalau diajak ar).. Akan ku doakan semoga korang bahagia hingga ke Syurga dan mendapat berkat sepanjang hidup.. Semoga anak-anak serta keturunan korang tergolong dalam orang yang beriman, berakhlak mulia dan juga bijak serta pandai.. Semoga Famili korg sihat sentiasa.. Dan hidup gembira.. Enjoy life to the fullest you guys.. Enjoy it.. Dengan lafaz Bismillah aku doakan yang terbaik untuk korang.. Love you guys and girls always.. and you are always my frens even jika sesekali rupa dan wajah korg dah berubah dan aku ragu-ragu untuk meneka siapakah ini.. hehe

4 comments:

cik rye said...

hahaha..memperjudikan nasib anak dara orang..haha..sunggguh catchy ayat ituuu!

anw, lucky to have u..anak dapat genetic genius..=p

Zamir said...

haha.. catchy and the truth jugak kan.. besar tanggungjawab sebagai suami tu..

yet, lucky to have you tu kan.. your child will be superb too..

Bakal ade ke? or tunggu abes bercuti dulu?

cik rye said...

hahaha..bakal aper? suami ikut sekali ke Oxford..

bakal anak belum ada lagi..br miscarriage..belum rezeki lg...

Zamir said...

Owh.. ade la peneman setia kt oxford nnt..

takpe, InsyaAllah ade la rezeki tu nnt.. setiap perkara yang berlaku pasti ade hikmah dan kebaikan yang tersirat..