Pages

Monday 26 September 2011

A busy week..

At last, I felt again the hectic week.. Baru saje lepas abes taklimat for demo (bukan demo MLM okay).. Macam-macam la benda baru dengar tadi.. dan yang paling tak best kene buat risk assessment untuk semua 4 eksperimen.. Dan ofkos la kan.. kene try dulu buat eksperimen tu sebelum bagi budak-budak undergrad buat.. haha.. tak pasal2 plulak nanti diorg buat tak jadi.. aku pulak dipersalahkan.. But the salary is good.. £11.55 sejam.. haha.. mane nak dapatkan.. so layankan ajer..

Secondly, bila dah ade demosntrating nie.. kene la pahamkan teori semua 4 eksperimen nie.. at least kalo budak-budak tanye boleh aku jawab dan diorang pown ade in-lab assessment.. so kene tanyer diorg soklan sambil diorang wt eksprimen.. kalo aku sendiri taktau.. cmne nak tanye diorangkan.. dalam kulit kacangnya, kene la aku belajar balik.. 

Thirdly, ditambah pulak minggu nie dateline RAFSS 2011.. so kene kejar jugak seminar nie.. sayang kalau tak pg.. sebab penyelia kesayangan tu dah tak sabar nak dengar my presentation (hahah.. syok sendiri jer nie).. So kita bagi hint sket ar.. Dr.. tajuk  dia ialah... jeng jeng jeng.. Diamond Technology: Challenges towards n-type semiconductor.. Skang dalam process menyiapkan abstrak dan juga borang pendaftaran.. 

Fourthly, seperti biasa eksperimen aku la kan.. so, minggu nie terpaksa dikorbankan sket.. parameter yang dikaji bergantung pada masa terluang dalam process menyelesaikan hal satu sampai 3... Sowie...

Fifth, hehe mungkin akan sedikit diabaikan.. kesian modelling nie.. asyik dia je diabaikan.. takpe2.. nanti kite pujuk dia elok2..

Keje-keje lain ade je lagi.. tapi terpaksa ditangguhkan sementara waktu.. kerna... rasanya tak cukup tangan kowt..  Jangan lah ade sesama nak test aku minggu nie dengan teori or ape kejadah yang lain... cnfirm tak prepare.. Term pown dah nak start.. tak sabar nak jumpe projek student yang baru.. leh pass sikit keje kat dia.. hahaha.. suruh dia siapkan aku nyer literature review pown bagus gak.. hehehehe...

No comments: