Pages

Tuesday 17 April 2012

Effektif..

Alhamdulillah.. kerja makin bergerak.. efficient jugak la kerja aku bila duduk library nie.. tak kisah la duduk sejam mahupun dua jam.. tapi memang rasa seronok sangat.. nampak kerja computational bergerak dari hari ke hari.. target by hujung minggu ni dah boleh predict apa yang kene buat untuk experimental bagi bulan 5 nanti.. harap-harap ada positif result supaya percutian kali ini mampu membuahkan hasil yang lebih lumayan dari sebelum ni..

Tak sangka hidup aku dengan sistem MRSM nie lebih effektif.. dulu time MRSM punya la menyumpah seranah.. skang nie baru la nak rasa bersyukur kan... Boleh plak riadah hari-hari.. kalau dekat MRSM dulu.. punya la liat.. selalu sama ada duduk tepi D'Burn ataupun atas katil melayan perasaan.. Skang ni tau plak terlompat-lompat, terkinja-kinja.. sama ada kt The Downs.. ataupun kat depan TV.. ye la, orang ada game baru kan.. hahaha... Tadi punya la semangat main Fruit Ninja sampai terkehel sket tangan, leher dan kaki.. Camne terkehel biar aku sorang je la yang tau... haha.. tu la ganas sangat main.. nasib baik takde orang tengok.. kalau tak cnfirm dah kene gelak guling-guling dah... And another thing.. aku dah tau macam mana nak main 2 orang game tu.. dan aku dah leh guna kaki dengan lebih efficient untuk memotong buah-buahan.. hahaha...

All in all, waktu yang diperuntukkan untuk semua benda memang cukup... sama ada aku nak amik masa tu atau tidak jer..

Dah la, nak balik rumah dan tido awal.. sebab esok ada program dan aku kene present pasal postgraduate study.. Slide sume dah siap cuma macam biasa, impromptu sudah.. lagipun bukan aku ada banyak pengalaman nak share pown.. Speaker lain sume lagi berterabur pengalaman diorang.. So let them take the lead then.. Aku jadi small fish kat belakang tailing them... hehehe..

No comments: