Pages

Tuesday 3 April 2012

1st to arrive...

Alhamdulillah.. Antara banyak-banyak hadiah yang dinantikan.. Erm.. ada orang nak bagi aku hadiah ke? rasanya tak kowt.. Lainlah kalau Amrul yang bagi.. yang tu aku tak terperanjat.. hahaha.. So basically semua hadiah ni aku bagi kt diri aku sendiri ar.. Kalau nak tunggu orang bagi memang kene tunggu puteri raja mana-mana kowt.. But anyway.. hadiah pertama buat diriku dah sampai.. So, kene semangat belajar dengan lebih rajin la lepas nie.. sebab dah dapat hadiah kan.. You deserve it buddy.. enjoy your present and keep up the good work.. I'm proud of you (Padahal cakap kat diri sendiri)..

Xbox 360 Kinect Star Wars limited edition console

Gambar macam biasa ar sengaja tak diedit.. So takde la orang cakap aku curi dari internet n perasaan barang aku kan.. Lega and puas.. akhirnya dapat jugak hadiah yang dinanti-nantikan.. Dan sambil main-main voice activation dia.. layan salmon bakar ala Portugis pown sedap jugak kan...


Simply awesome... Both the food and the console..

4 comments:

Anonymous said...

Xbaik riak..(zamir othman,2012)


-gojes

Zamir said...

kat mane riak tu??? tak baik serkap jarang... dah la qoute ttbe jer.. ape kes.. hahaha

Raihan said...

Haha.. Ko xley blah.. Dtg oxford nnti bawak la skali..(kalo berani dtg la..:p)

Zamir said...

Haha.. nak bawak dtg oxford mmg tak dapat ar.. my precious tu... hahaha... pagi2 borak2 dgn kinect.. kalau dia boleh tuliskan thesis aku memang mantap ar... aku cakap jer dia tulis kan..

Eh, mmg aku berani datang pown.. dah beli dah tiket.. tapi nnt aku nyorok kt umah ko je ar.. tak nak jadi cm gajah bergaduh dengan gajah, pelanduk mati dipijak.. hahahha,,