Pages

Wednesday 7 November 2012

Rough patchy..

Alhamdulillah, walaupun beberapa minggu kebelakangan ni hidup terumbang ambing dipukul gelora kehidupan.. Semuanya berjalan dengan lebih baik sekarang ni.. Semua nampak stabil baik dari sudut emosi mahupun mental.. Alhamdulillah fizikal masih lagi dalam keadaan baik walaupun cuaca makin sejuk.. Aku sangat-sangat hargai semua yang membantu aku secara langsung ataupun tidak.. Terutamanya Sarah (bukan kakak aku tau) sebab selalu sedia untuk dibuli waktu kat lab.. Kene tarik teman pegi sana sini.. Also thanks to Acad and Raihan for being there when I need someone to talk too.. Ribuan terima kasih kat Ayie and Hilmy sebab sanggup layan perangai aku yang kejap macam pe ntah pastu sesaat lepas tu jadi cam budak-budak plak.. Aduhai.. Thanks for just being there.. Sangat-sangat hargai semua tu.. Aku taktau la apa jadi kat diri aku ni kalau korang takde kat sisi aku time tu.. 

Namun aku akui ada jugak la beberapa perkara yang tak patut aku buat and yet I did it.. Something stupid and silly tho.. Harapnya kerosakan dan kemusnahan dia tak cukup dahsyat la.. Yup, aku akui aku manusia biasa yang tak leh lari dari kesilapan.. So bila jadi keadaan macam ni memang selalu ada je la benda yang kurang enak yang aku lakukan.. Harapnya takde sapa terluka.. Dan aku bersyukur apa yang aku lakukan kali ni tak seteruk tahun-tahun lepas.. Yet hampir nak jadi seteruk tahun lepas.. Namun, Alhamdulillah.. Allah masih meneguhkan diri aku untuk tidak meneruskan perbuatan jahilliah sedemikian rupa pada tahap yang lebih ekstrim.. Aku memohon maaf bagi sesiapa yang terluka atas tindakan-tindakan jahilku tempoh hari.. Harap korang dapat maafkan kalau ianya membuatkan korang terluka secara langsung ataupun tidak.. :( ...

Hari ni jadi lebih indah dan buat aku tersenyum, lagi-lagi lepas dapat link youtube ni.. Macam mana aku boleh dapat.. Waullahualam..


No comments: