Pages

Wednesday 4 July 2012

Rambut dah pendek...

Got my haircut.. Yeay dah tak rimas dah.. Rasanya lebih tepat ungkapan dia hair treatment kowt.. Aku pun tak pasti kenapa kat UK nie susah sangat nak jumpe kedai gunting rambut yang sesuai.. Last-last sangkut dengan satu kedai ni.. Nama dia Hobbs.. Kalau ikutkan harga standard dari £22 ke £40.. tapi sebabkan hari selasa ada 50% student discount, aku pun jadilah pelanggan tetap.. Bukan apa kalau kedai biasa dalam £8 ke £10.. dah la potong ntah pape jer.. Kedai Hobbs ni siap bagi aku minum kopi, hot chocolate and so on.. Memang spoil habis la.. Siap shampookan rambut aku, blow dry and so on.. Boleh plak semalam nak dekat sejam setengah dia gunting rambut aku.. Dah la aku memang suka orang pegang kepala n rambut aku.. Haha.. Mungkin habit mak aku waktu aku kecik-kecik dulu. Dia suka belai rambut dan kepala anak dia kowt sampai anak dia tetido.. So boleh la plak kene belai dengan stylist sampai aku sendiri leh tertido.. Dah lama tak kene belai kan.. Memang tangkap syok sampai tertido.. Bangun-bangun ada secawan hot chocolate atas meja.. Layanan 1st class all the way.. Patutla orang suke pegi saloon, spa and so on, sebab seronok rupanya memanjakan diri dan rasa dihargai.. Tapi sebabkan harga dia lepas discount pown dalam £14.. Tak boleh la nak pegi selalu.. So dapat belaian sekali dalam 3 bulan je kowt.. hahaha... Anyway, semalam memang layan abis.. Happy, enjoy dan seronok giler dapat treatment gunting rambut macam tu...

No comments: