Pages

Friday 27 July 2012

Hari yang dinanti-nantikan..

Hari ni bermulalah secara rasminya sukan Olimpik di Kota London.. Tak jauh dari tempat aku bercuti dan bersantai saban hari.. Cuma yang bermain di buah fikiran.. Adakah teori-teori konspirasi akan terlaksana kali ini.. Adakah khabar angin dan ungkapan orang ramai akan menjadi kenyataan.. Adakah peristiwa hitam akan wujud sepertimana 10 mahupun 20 tahun yang lalu.. Dan adakah hari ini akan mencatat sejarah baru dalam peradaban manusia.. Mari kita sama-sama saksikan.. 

Dalam hati aku.. aku berbelah bahagi ingin perkara sedemikian berlaku untuk menjawab hipotesis aku dan separuh lagi hatiku tak ingin ianya berlaku kerana ratusan ribu nyawa manusia dalam bahaya.. Namun pape pun semuanya ketentuan Allah..

P/s: Final check bekalan makanan, minuman dan barang-barang kecemasan jika sesuatu yang tak baik akan berlaku...

-Doakan semoga aku selamat meneruskan percutian aku di sini-

No comments: