Pages

Friday 20 July 2012

Frenzy Fiesta

Sebelum semua orang meraban fikir bukan-bukan.. Ni bukan festival pape yang aku attend baru-baru ni.. ataupun pape party yang akan dan telah aku laksanakan.. Takde kaitan..

Sempena Bulan Ramadhan yang mulia ni, aku ingin menyusun jari dan memohon maaf atas salah silap selama ini secara sengaja mahupun tidak.. Dan yang penting aku nak menyeru kepada rakan-rakan dan sesiapa yang masih membaca blog ni (ada ke pembaca, aku pun tak tau) untuk melipat-gandakan amal termasuklah amal jariah demi merebut kenikmatan di akhirat kelak.. Maka... Jeng jeng jeng...

Sekarang ni ada promosi.. Macam ala-ala sale la.. Boleh kata British Summer Sale tapi didatangkan khas khusus untuk pembelian saham akhirat.. Islamic relief UK (http://www.islamic-relief.org.uk/) mengadakan promosi double your donation dengan kerjasama kerajaan UK.. Maksudnya kalau kita derma £10.. kerajaan UK akan bagi lagi £10 atas derma yang kita telah lakukan.. Bayangkan kalau kita derma £100 or even £500.. Kan menarik habuan tu.. Dan Kerajaan UK akan terus double up the donation sampai ke 5 juta pound.. So semoga kita berjaya mengambil peluang ini sebaik mungkin.. InsyaAllah..

No comments: